Monday, February 15, 2010

DEmaM ='(

" ya ALLAH aku bsyukur dengan seGala nikmatmu, anDai penyakit yg ku Alami ini satu Penyucian jiwA dlam menghaDap MU suaTu masa nanTi..akU reDha ya ALLAh..enGkau Maha MengeTahui"
dalam masa 2 haRi ni aku btul2 lemaH..demaM..mula2 aku x mau p hOspital sbb aku raSa dalam masa 2 bUlan ni sdH 3 kalI aku pegi clinic='( sbb sakit yg aku 'alami' ni...tapi bpa n mem besar paksa aku pegi hospital jugak,ikut ja la,arahan parents kan,JANGAN DERHAKA! mem besar cakap,mcm mana la kalau aku 'pergi' dulu dari dia,mcm mana la kehidupan dia kalau tpaksa buat kenduri arwah utk aku...so sad...sdangkan dia slalu bharap spy dia 'pergi' dulu sebelum anak2nya...tapi aku mau buat mcm mana kalau DIA sdh memanggil aku kembali kesisiNYA,skurang2nya aKu menjadi aSet kepada mereka..YA ALLAH,pjgkan Usia mereka sehinggA aku MbahagiaKAn mereka...aminnn...aku cakap ngan mem beSar,aku x akan 'pergi' slagi aku x kawin hehehehe sampai hospitaL doktoR tanya sejaRAh penyakit,ckp la sakiT aku yg sdH lama x myerang tapi 2 3 bulan ni keraP pulak datng,dktor pun bagI la ubat n ckp janGan tlampau tdedah ngan haBuk n asaP rokok...baik doktoR =) pas 2 aku kena jumPA dukuN, moden + traDisionaL mcm 2 la my Parents...samPai sana, mcm yg doKtor cakap,DukuN 2 pun ckp =) peliknya,kami x ckp puN apa yang doktOr ckp ngan duKun 2.duKun pun baGi ubat..emmm,baik la... hari ni 18hb..aku minUm+makan uBAt dengan peMAntauan da Great gRanny *winK!

No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~