Thursday, June 3, 2010

FinaLLy~

Salam...

ya ALLAH andai kesedihan ini sebagai pengubat jiwa buat ku aku menerima seadanya ujianMU ini ya ALLAH.. aku bersyukur kerana ini adalah yang terbaik buat ku...

beberapa bula lepas aku ada ujian SPA~still remember?~  lama jugak aku mnantikan result exam tu... finally da result keluar jugak..n i'm FAIL! sedih memang la sedih,aku berusaha untuk exam kali ni...bukan la tidak suka keja ngan ACIC, aku suka,teramat suka..mana lagi tpt keja yang sekelilingnya sudah dianggap seperi ahli keluarga sendiri? d sini aku belajar bukan ja pekerjaan tapi kekeluargaan ^_^ tapi dengan kehendak bapa, aku jugak put my full effort 2 dis exam..x apa la,blum rezeki aku lagi...insyALLAH my time will come....

No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~