Thursday, December 30, 2010

tahniah MALAYSIA...

assalamualaikum.....

ffuuuuuhhhhh ( gaya meniup habuk2 yang ada pada blog kesayanganku)

=) mulakan ngan senyuman... 1) senyuman kesyukuran,alhamdulillah..........2) senyuman kemenangan .......
 3)senyuman bangga AKU ANAK MALAYSIA

sebenarnya apa yang aku perkatakan? Piala AFF Suzuki 2010 la...semua mesti tau pasal 2 kan..bila malaysia kalahkan indonesia dengan agregat 4-2, 3 mata kita perolehi d negara terchenta ini dan 1 mata kita dapat bila bertandang ke tanah garuda... (wow!beria-ia aku menerangkan) 

sebenarnya aku ni x la minat sangat dengan bola sepak ni, apa yang aku ingat sudah lama x menjenguk kepada sukan bola sepak ni tapi x bermakna i tak tau =p

sebenarnya (utk kali ke-3) aku gembira sbb perdana menteri kita yang terchenta isytihar CUTI on 31st December 2010 yakni pada hari esok yeah!!! kamu x pcaya...sila2 la click d cni ya http://www.bharian.com.my/bharian/articles/PialaAFFSuzuki_PMisytiharcutiumumJumaatini/Article/ (sumber daripada akhbar tempatan~BERITA HARIAN~terima kasih berita harian) bukan apa sertakan link ni...supaya kita sama percaya bahawasanya besok cuti hokey! 

sebenarnya... aku sedang mencubuk(org sabah ckp) menskodeng( bahasa remaja) mengintai (bahasa yg mudah d fahami) blog kekasih hati penjaga gol malaysia Khairul Fahmi Che Mat  namanya(yg aku baca d blog) elia... very suuuwwwiiitttt, I LIKE! .... jemput la ke blog dia http://jejariruncing.blogspot.com/~serupa AJK jemputan pulak aku ni =p~

No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~