Wednesday, May 18, 2011

fenomena drama menjadi filem

assalamualaikum...


kenal ngan adam? macam mana ngan nur amina? atau aidil? kalau kata la ada kawan2 kampung ka, kawan2 keja mau pun kawan2 sekolah yg nama macam 2.. aku bukan maksudkan diorg ok.... =)


maksud tersirat daripada yang tersurat "Nur Kasih The Movie" hihihihi... (sebenarnya mode baru balik dari tengok wayang ni) crita ni aku tengok dari drama episod lagi, mula2 2 mmg aku rasa crita ni berat, x best, sama macam crita2 lain.. tapi lepas episod ptama aku tengok, setiap kali hari jumaat, malam..aku mesti on time balik dari kedai ayahanda sbb aku mau tgk crita ni... hihihihi....kalau tidak, mesti aku tgk dari youtube(terima kasih para pengupload~erk?!! sound weird~ crita ni d youtube)


kenapa aku suka crita ni? sebab nilai2 wanita muslim yang ada pada diri seorang wanita... ukhuwah dalam adik beradik, kepatuhan anak pada ibu bapa... amazing!


kepada semua yg tengok crita ni dari drama, highly recommended tengok crita ni d pawagam a.k.a panggung wayang dekat2 ngan kamu... jangan la jugak tinggal d kk pegi tengok wayang d kl ya... itu namanya membazir ok!


semoga apa yang ku tonton memberi aku petunjuk dalam mencari redha Ilahi... bukan apa yang d tonton tapi penerimaan dan aplikasinya(mcm sains pulak emmm...)



jangan kita menjauhkan diri dari DIA... semakin banyak ujian dariNYA, semakin dekat kita dengan ALLAH~

No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~