Monday, May 28, 2012

sorry ummi....

Assalamualaikum....


Malam ni terpanggil la untuk menulis tinta...for those yg usha2 my blog...hala tuju kamu bukan bermula dengan namanya SPM...sorry to say...your life just begin...agak kejam kan bunyinya? Yes! I am very crueeel...sorry! Talk to my hand!sentap ka dik non? Sebelum buat fikir dulu sentap ka tidak...


SPM 10A ka 9A ka 8A ka...bukan itu yg MAHA PENCIPTA akn tanya...sedar atau x, menyakitkan hati itu la lbih dinilai dri result spm kmu 2...helllo! If kamu hebat sangat, try kunu minta kerja dengan SPM 10A kamu 2...tiada org pndang okey! That is reality!..layak atau x, ada kami guna duit anda? Kalau tiada..plz stay away...if kamu rasa kamu sangat layak, syukur dengan rezekinya..not keep talking about the others! .


Saya ni tidak la sebijak anda...adik saya itu jugak tidak sebijak anda..jari saya susun..maaf sya pohon... Saya cuma mohon maaf kalau x bkenan ngan post saya ni..saya percaya rezeki itu datangnya dari ALLAH...saya rasa anda jugak percaya..bukan kami yg tulis namanya rezeki..tapi DIA.... N 1 more important thing, jauh dik oiii kamu mau minta maaf ngan kakak ni...ingat2 la syg, besok2 kamu mninggalkan dunia ni dengan tabiat kamu tu...kakak doakan semoga selamat


Mode: geram dengan org yg baru kenal dunia hnya dengan SPM!


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~