Friday, February 19, 2010

HAri BiaSa sepeRti luAr biaSa ngaN kehadiRan Rakan2

kehadiran mereka selalu mbuat aku merasa tenang dan tersenyum =)
HAri ni p ofis mcm Biasa,jadi MandOr...1 lagI yang aku pelaJAri Dari ACIC adalaH kemaHIran mengecaT dinding hehehehe,walaupun x la sampaI tahap amatuR apatah laGi pro tapI boleh la tahan hehehehe....o ya, KAlau mau caT kena Ada baju Nike~baju dari plasTik sampah (sound funy kan) sainaL yang ajaR hehehehe
Waktu petaNg pulak gossiP ckit ngan Tri hehehehe...crita Hangat yang menjadi pengajaRAn buat aku...pas 2 'jom kita makan mee goreng mamak' emmm...gud idea..tapi d mana? kdai mamak d bawah 2 la..ee..x sedap, mari kita PEgi tg Aru la sambil Tgk sunset...OK let's Go! sampaI tg aRu semua larI dari apa yang d rancanG...aku sendiri makaN nasi goreng ayam black Pepper..fuh,sedap...ini LA kehidupaN kaMi, habiS keja kongsi Crita..ketawa,release Tnsion... thank u ALLAH dalaM smua Ujian yg KAU berikan,KAU kurniakan aku Nikmat yang x mamPu ku beLI dengan Wang RinGGIT..temaN

No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~