Friday, February 12, 2010

LAst Day Working b4 cuTi panjang

hari ni Semua staff pkai Baju biasa ja...no formal attire on Friday (2day only!) sbb mau Angkat barang... ^_^ di sebabkan aku balik lamBat tadi malam n almost 1 hour duduk d luaR rumah maKA pagi Ni aku baNgun lambat n datang lambaT hehehehe... masA aku sampaI diorg sdh start arrange NeW worK station,aku join la dioRg...pas 2 tlg angkaT meja dari ClaSSroom pegI RC..kurus la aku Ni tau...1 thinG yang Aku PerasaN, ACIC faMily jadi RApat sbb tolong Mnolong ni..staff Baru lebih Rapat ngan staff lama n staff lama kalaU selama ni malu2 mau btegur,dis is da rite time.. . baGi yang nOt present 2day certain of Them meSti ada Reason kan..tapi Certain of them ada sifat M+a+l+a+S n maybe sifat "peduli la Kamu,bukan Work station kami"emmm.... hari ni save bajet,lunch ManageMent blanja,thanks BOS....

No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~