Thursday, February 11, 2010

HAri KamI yg MemenatKAn

11 feBruari 2010..harI yang bOleh aku KataKan sebagai Penat,MnyeronokkaN n lain dri kehIdupan Kami yg Biasa d ACIC... morning: bfast as usual wif tri n farissa..pas 2 bila blik ofis ziezi ngan sainaL panggil, aku ingat bnda yg tramat la pnting pas 2 sainal ask me "ti,kami mau tgk wyg ni mlm,,kita tgk Lu fkir la Sendir Nabil jam 7 lbh pas 2 jam 10 lbh kita tgk wolfman...kalau kamu ok,ziezi blik ambik keta?" it's sound important? mcm x kan? tapi 4 us it's frenship n it's important 4 me..."kejap ya nal,aku tanya nani dulu"...."em,ok tanya cepat sbb ziezi mau ambik keta ni" pas 2 aku ni pnuh semangat waja pegi la admin mau tanya nani..last skali aku tgk diorg gtong ryong bersihkan ofis sbb mau pndah,aku pn tlg la apa yg ptut...aku bukan mau bkira,tapi ada la certain WAbak 2 mnengok ja ya,tlgnya JANGAN harap,mnengok ja..wut EVER! pas 2 aku tlg jaga front desk kejap..i rmmber da key word :golden RuLe" afternooN: poT LucK day...emmm,me,my twins n ziezi awal2 lagi plh bawak aiR ja...tri n FarissA bawaK agar2 n da reSt of Mktg dprtMnt staff bawaK fruits, actually KAMI bukan la Hadap sangat mau maKAn bcoz kamI ada frenShip plan...twins,SA n IT hehehehe... kamI mkan jugak Ckit,dengar ucapaN ckit pas 2 lari luncH d Hyatt hoteL,sound crazy kan??taPI dari kamI hipo..n sakiT hati mmndg wajH2 wabaK better Kami mghaBiskan duit amosT 50.00 per person..kaMi lunCh ngan NaNA..bLik 2 pulak aku ni tlUpa mau SUsun brg lagi...thanKs la Su sbb bsubaHat ngan Ziezi ckp ada MeeTing ngan CEO hehehehe! PetaNG: angkat Barang lor...from Our depRtment 2 new Ofs =) sanGat penat.pas 2 tlg farissa Angkat smua Pc dari cmputer Lab p RC,jauh 2 mau jugak 50 M,kuRus aku hehehehe..theN kasI kawan twins jaga KontraKtor angKat barang with tRi jugak..n mgkin hanya Aku ngan Mereka ja fahaM bila smthing happen,kena tgk ja ya! maLam: aku n ziezi wiTh trI turun Bawah...juMpa kontraKtor mau minta Tlg angkT simen (arahaN CEO) aku ckit lagi...d ulangi ckiT lagi mau jatuH ya...n kakI aku saKit smpai skrg huhuhuhu...='( jam 7 35 kami pn pegi Tgk wayang hehehehe..crita Lu Pkir la Sendiri Nabil dalam Lingkungan "Biasa" ja...bGi aku la,x tau la org lain emmm.pas 2 makan Mc d wif Puan Tri n husbandnya sblm mnengoK wayang kedua da Wolfman...dis time dia Call,gaduH lagi...emmmm... wayang kedua ni,boleH tahan n my twins tdr ja... tgh Malam: sampai Rmh tapi X ada Kunci...mnunggu hampir 1 jam dari jam 12 lebih samPAi 1 lebih baRu pintu kena buka...
saNgat peNAt tapi enJoy smua sBB frenship...thanK u ALLAH keRana UjianMU kami bTambah rapat n KasiH sayang Kami makIn terasA.

No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~