Wednesday, February 10, 2010

thank U ALLAH

it's 12.30 in da morning n aku still wake up...emm,xcited actually untuk tulis blog sendiri...
hari ni,semua bjalan ngan baik at ACIC Mktg DprmNt..aku happy ada staff baru =) x la aku asyik mmndg wajh yg sama(zizi n sainal) ammmpppuuunnn kawan2 hehehehe...last week miNggu yg agak teruk utk aku ngan kawan2 aku bila kami di serang WABAK..aku sampai mgalirkan aiR maTA... tapi thanks girls always b my side,aku x segan silu utk nangis walaupun dalam fon (credit 2 Ila n Tri n zizi), ya ALLAH andai KAU tuliskan rezeki yang halal pemberianMU untuk ku d ACIC,KAU tabahkan la jiwa ku,KAU uji la aku utk mensYukuRi nikmatMU ya ALLAH,sesungguhnya aku hamba yang hina yg memrlukan limpahan KASIH SAYANG MU... ya ALLAH,thanks 4 give a frens dat never let me down, aku mohon pada MU berkati la kehidupan sahabat2ku seperti KAU memberkati kehidupan sahabat2 BAGINDA rasulullah s.a.w

No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~