Sunday, March 7, 2010

ofis Life

salam... agak lama x m'update blog sendiri hehehehe... byk crita yg perlu d kongsi...
keja berjalan seperti biasa..sebenarnya tiada yg istimewa tapi bagi aku,hari2 yg aku lalui d ACIC adalah hari2 yg membuat aku belajar ttg kehidupan,benda baru,kesabaran dan frenship... o ya, dis week dpat hfon baru dari oFis..~Mr. Motorola: baik la encik moToroLa mulaI dari haRi ni,bkawan la ngaN cik Nokia ya..weee~agak payah utk kami Btiga ~me,aziezi n sainal~ menyesuaikan diri ngan Motorola ni,al-maklum la selama ni kami pkai cik noKia jugak, dn dalam 1 minggU ni kamI bertiga adalah 'Kami Budak Baru belajaR' hehehehe..bila Fon bunyi pun kami buat x tau a...rupanYa hfon kamI bunyi...bila lepaK sama2 hfon atas meja pun sama ja hehehe last week jugak sessi ftgrafi utk StdenT ACIC 4 their student id card...d cni la kami ~me,aziezi,bos firwan,tri n farisa~ mengasah bakat hehehe..actually aziezi ja pn jadi fotographer kami yang lain ni makhluk d sebalik tabir ja pun muahahaha...student ni banyak jenis..ada yang senang btuL mau kena ambik pic diorg...tapi ada pulak 2 sampai 6,7 shoot pn x puas Hati jugak...hmmmm sabar ja la ya...taPi aku suka tgk student2 ni, ada yg dengaR ckp,ada yang ala-ala manja gitu..ada yg sempoi...nway...dis is new xperience 4 me... emmm...crita yg Plg menarik dalam ofis minggU ni...kemaRin (sabtu:6/3/10) on da waY aku p keja 2,aku call su,tanya apa dioRg buat pas 2 beriTa yg plg buaT aku tejut,pintu ofis x kunci n ada brg yg hilang...OMG...hbis la kami ni...aku masa 2 on da way mcm mau Pngsan ja...cepat2 call ziezi n sainal...smpai ja ofis...tgk muka aku yang kelam kabut ni rasanya,su n yus buat pgakuan...sbnarnya x ada barang hilang jusT pintu ja x kunci fuhhhh....lega aku....

No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~