Thursday, April 15, 2010

Geram!!

salam...
aku rasa Geram sangat ngan org2 yang x ada kesedaran sivik ni la...
mcm ni critanya, kemarin aku lambat pegi keja~mmg niat mau lambat sbb shari sblum 2 aku outstation n blik malam~ aku tunggu la bas..hampir 15 minit tpacak mcm tiang lampu datang la sorang pompuan ni,actually aku kenal jugak dia ni..around 10 minutes later,ada la bas ni...malngnya bas mini ni ada 1 ja kosong...n luckily bus 2 stop btul2 dpan aku...cuba kamu teka apa pompuan x ada kesedaran sivik 2 buat? dia brebut ngan aku ya,n then kami naik la sama2 even aku tau 1 ja ksong tpt sbb aku lagi berhak naik kan sbb aku lagi lama tunggu n bas 2 stop depan aku,last skali aku duduk btul2 ats lantai~tapi ada bongol tayar la~ n ppuan x ada kesedaran sivik 2 boleh buat muka bodoh tanpa saya sorry! aku geram btul!

No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~