Thursday, April 15, 2010

LiFe MusT Go On

assalamualaikum..hallo blog,terasa rindu untuk meluahKan d daDamu hehehehehe~ apa yang berlaKU denGAn aku ya selaMA 2 minggU ni? apa YAng aku tau mingGu2 terakhir ni aku TerlalU letih dengan KehidupanKu...keja..social life..family Matters...well i'm haPPy with it...
keja~ 2 MINGGU AKU TERLALU bzy ke sana kemari untuk career talk n exhibition....once again thanks a lot utk sekolah2 yang sudi mnerima ACIC...byk jugak cikgu2 yang aku jumpa,yang hensem,yang baik, yang cntik,yang baru,yang lama...pendek kata semua TERBAIK. performance aku dalam mnyampaikan maklumat kepada mereka?emmmm,rasanya aku sudah mmberikan yang terbaik kpada semua pelajar semoga perkongsian maklumat akan menjadi penyuluh pada hala tuju mereka selepas ini..insyaALLAH. dalam keghairahan aku ke sana kemari,aku di panggiL untuk exam SPA~alhamdulillah,dengan rezeki yang ALLAH kurniakan~ walaupun ianya hanyalah exam,namun aku ttp mcuri sedikit masa untuk mmbuat revision (rajin kan aku hehehehe) dan pada haRi exam 2 adalah Hari aku kena Pegi PLKN Tanaki,aku terpaksa korbankan~dapat sesuatu harus melepaskan sesuatu ~ exam 2 susah gila,tapi alhamdulillah aku dapat menempuhinya hehehehe..d sebalik semua 2, aku kehilangan officemate aku bila dia resign..terasa ksong department itu..aku sebenarnya agak tidak mampu berdepan dengan ppisahan slpas bbrapa officemate aku resign last year..aku terlalu sedih,seperti biasa Bos Firwan, Xai nal n aziezi adalah org2 yang mminjamkan telinga~thanks a lot guys~
social life~oleh kerana aku terlalu sibuk maka masa bersama teman2 tersayang agak berkurangan 2 minggu ni..tapi aku sempat jugak tgk wayang ngan tri n miss twins hehehehe..cuma waktu sarapan yang aku luangkan bsama kawan2 tersayang agak limited, puan arfazilah jugak ada blik bcuti n dia blanja kami YOYO hehehe~like it~ thanks puan ila... ada jugak aku keluar ngan farissa,jenny,tri n miss twins lepas dari bday ain~BABY GIRL nana~ tgk suset kunu padahal sdh malam hehehehe.
family~masa untik tolong bpa~encik ARSJAD~ masih ada lagi..setiap kali blik keja (kalau x sampai malam la) aku akan tolong beliau ^_^ baik kan aku hehehehe... tapi kemarin 14.4.10 beg bpa kena curi..hbis smua ic, lesen ngan duit dalam beg 2 kena ambik...kurang ajar btul la pncuri 2,cian bpa,susah hati ni....

No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~