Sunday, August 29, 2010

BelajaR meng'edit' Pic

salam....

haRi ni aku tolong encik ayahanda jaga kedai sebagaimana rutin mingguan aku~aku anak yang baik tau~ hihihi... aku rasa agak sedikit bosan..gari ku d lalui dengan facebook n youtube peneman d kala sunyi..sampai la terdetik d hati ini~bosan~ aku pun mau mencari sesuatu yang lain,akhirnya aku menyentuh photoscape ku ~yang sudah agak lama d download tapi blum tau guna sepnuhnya oleh aku~ sebenarnya aku tertarik ngan photoscape bila aku terbaca blog PUAN TRI (^_^) jadi aku pun cuba la...mari kita lihat hasilnya....suspen
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tada.....hihihihihi....


gambar kakak n adik aku jadi sasaran testing..kiranya macam bidan terjun la pic diorg ni hihihihi.. untuk org yang ptama kali n baru blajar,korang rasa rating aku brapa?

No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~