Tuesday, August 10, 2010

Bulan Ramadhan

syukur alhamdulillah...ku pnjatkan kesyukuran kerna DIA memberi ku ruang dan peluang serta rezeki bertemu dengan bulan yang mulia sekali lagi pada tahun ini THANK U ALLAH~

sebenarnya aku amat gembira ingin menyambut bulan ramadhan pada tahun ini..perasaan yang sukar untuk aku terjemahkan dengan kata2..bayangkan dalam masa seminggu ni aku boleh ingat pagi ini adalah hari berpuasa, dana aku terhidu bau2 masakan setiap pagi sama seperti ramadhan d kala aku meningkat usia kanak2 ke usia remajaku...syukur alhamdulillah ya ALLAH kerna mengurniakan aku perasaan itu. andai ini ramadhan terakhir ku aku redha ya ALLAH kerna ianya manis buatku.. 

ini adalah ramadhan kedua buatku n miss twins bersama2 ACIC..rezeki kami menjalani puasa d cni untuk tahun kedua bakal membawa kami ke bazar ramadhan...x sabar rasanya..cuma kalau tahun lepas criss,tri, kak asmah, aku n miss twins bsama2, tapi thn ini hanya aku, miss twins n kak asmah yang tinggal...tapi aku percaya kawan2 kami juga gembira menyambut ramadhan...


untuk semua d luar sana, kaum keluarga, sahabat handai, muslimin muslimat selamat berpuasa dan jom kongsi


niat puasa ramadhan


nawaitu souma godhin ‘an adaa i, fardhi syahri ramadhaana haadzihis sanati lillahi ta’aalaa


doa berbuka puasa
allahumma laka somtu wa bika aamantu wa ‘alaa rizqika afthartu birahmatika ya arhamarrohimin

selamat berpuasa ^_^

No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~