Wednesday, August 25, 2010

Minggu kedua Ramadhan~

salam....

kemarin genap la umat islam berpuasa 14 hari...alhamdulillah...dlm minggu kedua berpuasa ni,ada 1 hari 2 aku x tbangun sahur-hihihihi- tapi alhamdulillah aku teruskan puasa dan berjaya smpai ke garisan penamat hari tersebut~yeah!!!~ 

dalam minggu kedua ada 2 kali aku berbuka d luar..dan dalam minggu kedua ni aku,miss twins,xai nal, bos firwan,aziezi bkerja d hari sabtu dan ahad semuanya kerana ingin menyiapkan 'student gthering' survey yang kami buat~o ya, survey ni d buat utk melihat tahap ke'satisfaction' an para pelajar ACIC, maklum la sbgai stdnt dan hati pun muda pasti banyak yang ingin d luahkan tapi tidak ada saluran..jadi,kami mengambil jalan highway utk mereka-idea yg d ilhamkan oleh bos aku,xai nal- alhamdulillah, saluran ini d gunakan dengan baik oleh para pelajar ACIC..mereka datang dan berkongsi crita,perasaan,maklumat dengan kami..tapi apa yang buat aku terkilan...ada jugak pihak yang x puas hati, rasa diri diorang x selamat.... biasala org sudah buat salah kan,takut la...emmmmm...~

minggu kedua ni jugak mr rite mengalami sedikit kecelakaan...cian my mr rite..sabar la ya....

dan minggu kedua ni jugak aku n miss twins x lagi bersenam d kala petang hari iaitu tawaf bazar hihihihi..kami just beli juadah berbuka untuk ayahanda n keluarga dalam CP ja...restoran pilihan adalah restoran malawali, alhamdulillah encik ayahanda suka makanan dari restoran 2 bbanding juadah dari bazaar (^_^)

2 ja rasanya..o ya,nantikan crita minggu ketiga...kerana ada sesuatu yang mengguris perasaan aku n miss twins terjadi ='( apa pun selamat berpuasa semua.....



No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~