Monday, September 13, 2010

SesSi membersihkan RumaH

salam...

emmm,sebelum bermulanya syawal,sambutan hari raya yang akan diraihkan dengan meriah oleh seluruh umat islam seantero dunia..sebelum bermulanya marathon bermaaf-maafan dan bersalam-salaman...dan jugak kunjung mengunjungi sesama kita, harus la ada sessi paling penting sessi pembersihan rumah dalam erti kata lain sessi mencantikkan rumah dan pembuangan habuk yang berlebihan...

seperti tahun2 sebelumnya,akan ada sessi naik angin dari aku...begitu jugak tahun ini...bayangkan la, aku sudah la penat jaga kedai encik ayahanda, sebelum pegi kedai aku pesan la budak sewel d rumah aku 2 bersihkan rumah, tau apa dia buat??? NOTHING! aku punya la geram..betul2 sewel dan menyakitkan hati...akibatnya aku kena berjaga dan bersengkang mata hingga jam 4 pagi membuat sessi ni 1 org...it's ok..ko tunggu la budak sewel,aku PASTI balas dendam!!!

No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~