Wednesday, September 8, 2010

masih ada yang mencetus kemarahan dalam semangat 1 MALAYSIA

salam...

entry pada kali ni cukup2 membuat perasaan yang tenang menjadi marah... dalam 2 minggu yang lepas, masa check facebook.. tertengok 1 pic.... click..n baca...u guys know what happen?? ada 1 org hamba ALLAH ni mengutuk tanah kelahiran aku... dan dia SANGAT melampau... kamu x pcaya? cuba kamu pegi ini page http://www.facebook.com/pages/Kami-Benci-Luca-Lucas-Krn-Mengutuk-Negeri-Sabah/143857925651118 n tgk pic dalam 2...dia MENGHINA SABAH n all SABAHAN...trully,i'm hot!!

aku..( secara amnya,kami sabahan) betul2 x fhm, apa salah kami n apa salah negeri kami...kami sangat2 terluka sehingga banyak kata2 makian, kata2 sumpahan yang ada dalam group 2... sama seperti ibu bapa kita d hina, pasti secara tidak berfikir panjang kata2 kesat pasti akan keluar...but,deep inside our heart after a few minutes thinking, ada yang sedar kata2 mereka melampaui batas...tapi i2 sebenarnya yang kami rasa

apa erti 1 MALAYSIA..kawan2 d tanah semenanjung tidak suka ka kehadiran kami sabahan? atau org yang mental ni sj berfikiran demikian? atau ramai lagi yang berpendapat mcm ni.... baru ja malaysia meraikan hari kemerdekaan tapi perkara mcm ni terjadi..mungkin ada d luar sana yang berfikir,"ala, benda remeh mau kecoh" kalau ada yang berfikir mcm tu, baca la page Kami Benci Luca Lucas Krn Mengutuk Negeri Sabah.



No comments:

Post a Comment

~membuka minda, menyemai ukhuwah~